Social rank

Z Seopedia
Verze z 2. 3. 2014, 22:04, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''Social rank''' předpokládá, že se dá změřit vliv sociálních sítí na určitou stránku, popřípadě celý web. Koncept je podobný jak…)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Social rank předpokládá, že se dá změřit vliv sociálních sítí na určitou stránku, popřípadě celý web. Koncept je podobný jako u Google Page Rank, tedy čím více autorit o stránce mluví, tím obsah na ní musí být důležitější či autoritativnější. Pokud předpokládáme snahu vyhledávačů rychle přinášet ten nejzajímavější obsah jejich uživatelům a zároveň, že berou v potaz interakci na sociálních sítích. Mohou nějakou formu social ranku opravdu používat.

Social rank se převážně vypočítává podle různých forem sociální interakce. Tedy počet sdílení, různých like/favorite/+1 a komentářů.