Social rank
Z Seopedia
Verze z 2. 3. 2014, 22:04, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''Social rank''' předpokládá, že se dá změřit vliv sociálních sítí na určitou stránku, popřípadě celý web. Koncept je podobný jak…)
Social rank předpokládá, že se dá změřit vliv sociálních sítí na určitou stránku, popřípadě celý web. Koncept je podobný jako u Google Page Rank, tedy čím více autorit o stránce mluví, tím obsah na ní musí být důležitější či autoritativnější. Pokud předpokládáme snahu vyhledávačů rychle přinášet ten nejzajímavější obsah jejich uživatelům a zároveň, že berou v potaz interakci na sociálních sítích. Mohou nějakou formu social ranku opravdu používat.
Social rank se převážně vypočítává podle různých forem sociální interakce. Tedy počet sdílení, různých like/favorite/+1 a komentářů.