Remarketing

Z Seopedia
Verze z 16. 12. 2013, 21:10, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Remarketing je forma marketingu, která cílí na uživatele, který už jednou přišel do kontaktu s produktem či službou. Dá se využít jak k posílení značky, tak i k přesvědčení stále nerozhodnutého zákazníka.

Remarketing v PPC

Cílení na potenciální zákazníky je velice oblíbené u PPC reklamních sítí. Například v AdWords jej využívá až XX procent inzerentů. Reklamní kampaň je obvykle postavena na tom, že zákazník navštíví web inzerenta, kde učiní nějaké úkony. Následně podle nich je mu zobrazována reklama v celé reklamní síti.

Příklad:

Návštěvník si v eshopu prohlíží novou kolekci bot. Po nějaké době eshop opustí, Následně se má na plochách AdSense zobrazuje reklama eshopu. Zákazníkovi je tedy neustále připomínán eshop a kolekce bot, kterou si prohlížel. Po dvou dnech se začne zákazníkovi zobrazovat reklama na kolekci bot, která se mu líbila ovšem se slevou třeba 10% pokud nakoupí právě teď. Tohle vše lze pomocí remarketingu učinit.

Remarketing a vliv na značku

Reklama, která návštěvníka neustále pronásleduje po internetu často vzbuzuje dojem, velmi velké reklamní kampaně. Návštěvník tak má pocit, že se jedná o velkou firmu, která si kupuje reklamu po celém internetu. Tento psychologický efekt působí velice dobře na posílení brandu.