Landing page: Porovnání verzí
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
− | '''Landing page''' (v zahraničí se setkáte i s pojem ''lead capture page'', slangově také ''lander'') je z pohledu [[online marketing|online marketingu]] samostatná webová stránka, jejíž vzhled je co možná nejvíce přizpůsoben k přesvědčení zákazníka, který přišel z nějakého zdroje, kde běží samotná propagace. Může se jednat například o přístup z [[PPC]] reklamy, [[sociální síť|sociálních sítí]] anebo i o výsledky [[vyhledávač|vyhledávače]]. | + | '''Landing page''' (v zahraničí se setkáte i s pojem ''lead capture page'', slangově také ''lander'') je z pohledu [[online marketing|online marketingu]] samostatná webová stránka, jejíž vzhled je co možná nejvíce přizpůsoben k přesvědčení zákazníka, který přišel z nějakého zdroje, kde běží samotná propagace. Může se jednat například o přístup z [[PPC]] reklamy, [[sociální síť|sociálních sítí]] anebo i o výsledky [[vyhledávač|vyhledávače]]. Má tedy buď přímo prodat produkt/službu anebo aby návštěvník učinil nějakou akci (přihlásil se k odběru novinek e-mailem, SMS, vyplnil formulář atd.). |
'''Landing page''' ve valné většině případů zobrazuje konkrétní produkt či službu, která má být nabídnuta na základě reklamní kampaně. Z pohledu samotné reklamní kampaně, tak '''landing page''' přímo navazuje na samotný inzerát, vyhledávání anebo jen jednoduchý odkaz a to ne jen tématicky, ale i graficky anebo psaným projevem. | '''Landing page''' ve valné většině případů zobrazuje konkrétní produkt či službu, která má být nabídnuta na základě reklamní kampaně. Z pohledu samotné reklamní kampaně, tak '''landing page''' přímo navazuje na samotný inzerát, vyhledávání anebo jen jednoduchý odkaz a to ne jen tématicky, ale i graficky anebo psaným projevem. |
Aktuální verze z 19. 6. 2014, 13:15
Landing page (v zahraničí se setkáte i s pojem lead capture page, slangově také lander) je z pohledu online marketingu samostatná webová stránka, jejíž vzhled je co možná nejvíce přizpůsoben k přesvědčení zákazníka, který přišel z nějakého zdroje, kde běží samotná propagace. Může se jednat například o přístup z PPC reklamy, sociálních sítí anebo i o výsledky vyhledávače. Má tedy buď přímo prodat produkt/službu anebo aby návštěvník učinil nějakou akci (přihlásil se k odběru novinek e-mailem, SMS, vyplnil formulář atd.).
Landing page ve valné většině případů zobrazuje konkrétní produkt či službu, která má být nabídnuta na základě reklamní kampaně. Z pohledu samotné reklamní kampaně, tak landing page přímo navazuje na samotný inzerát, vyhledávání anebo jen jednoduchý odkaz a to ne jen tématicky, ale i graficky anebo psaným projevem.
Příklad
Na Facebooku probíhá reklamní kampaně na předprodej pokračování počítačové hry Papouščí války. Součástí je losování o ceny. Na Facebooku se začne zobrazovat reklama: "Země papoušků je opět ohrožena. Z temnot povstal nový nepřítel! Buď u toho jako první a vyhraj hodnotné ceny." Když na reklamu potenciální zákazník klikne dostane se na Landing Page, která jej má v rychlosti dostat do obrazu, pustí si neuvěřitelný trailer a je mu nabídnuta předregistrace, kterou když do půlnoci učiní bude zařazován do slosování o hodnotné ceny a návštěvu vývojářského centra.