Deep Link Ratio: Porovnání verzí
(Založena nová stránka: '''Deep Link Ratio''' je poměr mezi všemi zpětnými odkazy směřujícími na web a odkazy směřujícími na podstránky (takzvané [[Deep Link|Deep Links]…) |
|||
Řádka 1: | Řádka 1: | ||
− | '''Deep Link Ratio''' je poměr mezi všemi zpětnými odkazy směřujícími na web a [[odkaz|odkazy]] směřujícími na podstránky (takzvané [[Deep Link|Deep Links]]). Je jedním z hlavních ukazatelů, že web roste přirozenou cestou a má dobrý [[odkazový profil]]. | + | '''Deep Link Ratio''' (zkráceně také DLP) je poměr mezi všemi zpětnými odkazy směřujícími na web a [[odkaz|odkazy]] směřujícími na podstránky (takzvané [[Deep Link|Deep Links]]). Je jedním z hlavních ukazatelů, že web roste přirozenou cestou a má dobrý [[odkazový profil]]. |
+ | |||
+ | Deep Link Ratio se vyjadřuje procentuálně, tedy: | ||
+ | |||
+ | Počet odkazů směřující na podstránky / Celkový počet odkazů * 100 % | ||
+ | |||
+ | Různé druhy webů mají odlišné '''deep link ration'''. Obecně by se dalo říct, že čím větší je hodnota DLP tím lépe. Znamená totiž, že obsah na jednotlivých podstránkách je zajímavější než samotná hlavní stránka. Když se nad tím zamyslíte, tak je třeba běžné u internetových magazínů, že návštěvníci odkazují na jednotlivé články více, než na samotnou hlavní stránku. Pokud se nejedná o specifické projekty, tak cokoliv pod 10 % už je považováno za alarmující (většina penalizovaných webů na Google má DLP pod 7 %). Nejlépe hodnocené autoritativní obsahové weby mají 40 – 70 %. Samozřejmě je nutné brát ohled i na celkový počet odkazů. Pokud jich máte 10 a 9 z toho vede na hlavní stránku, tak se bát nemusíte. | ||
+ | |||
+ | Největší chybou nezkušených webmástrů je snaha za každou cenu propagovat hlavní stránku a to ještě na hodně konkurenční slovní spojení. Místo toho by měli vytvářet odkazy na jednotlivé podstránky s už hotovým obsahem. |
Aktuální verze z 15. 8. 2014, 15:24
Deep Link Ratio (zkráceně také DLP) je poměr mezi všemi zpětnými odkazy směřujícími na web a odkazy směřujícími na podstránky (takzvané Deep Links). Je jedním z hlavních ukazatelů, že web roste přirozenou cestou a má dobrý odkazový profil.
Deep Link Ratio se vyjadřuje procentuálně, tedy:
Počet odkazů směřující na podstránky / Celkový počet odkazů * 100 %
Různé druhy webů mají odlišné deep link ration. Obecně by se dalo říct, že čím větší je hodnota DLP tím lépe. Znamená totiž, že obsah na jednotlivých podstránkách je zajímavější než samotná hlavní stránka. Když se nad tím zamyslíte, tak je třeba běžné u internetových magazínů, že návštěvníci odkazují na jednotlivé články více, než na samotnou hlavní stránku. Pokud se nejedná o specifické projekty, tak cokoliv pod 10 % už je považováno za alarmující (většina penalizovaných webů na Google má DLP pod 7 %). Nejlépe hodnocené autoritativní obsahové weby mají 40 – 70 %. Samozřejmě je nutné brát ohled i na celkový počet odkazů. Pokud jich máte 10 a 9 z toho vede na hlavní stránku, tak se bát nemusíte.
Největší chybou nezkušených webmástrů je snaha za každou cenu propagovat hlavní stránku a to ještě na hodně konkurenční slovní spojení. Místo toho by měli vytvářet odkazy na jednotlivé podstránky s už hotovým obsahem.