Referral marketing

Z Seopedia
Verze z 11. 7. 2014, 00:30, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''Referral marketing''' je metoda propagace služby anebo produktu, která cílí na nové zákazníky prostřednictvím word of mouth (doporučování). Úkolem ''…)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Referral marketing je metoda propagace služby anebo produktu, která cílí na nové zákazníky prostřednictvím word of mouth (doporučování). Úkolem referral marketingu je analyzovat takováto doporučování a co nejvíce motivovat stávající zákazníky anebo fanoušky k dalšímu doporučování.

Online referall marketing využívá možnosti digitálního marketingu zvláště k hromadění informací. Snaží se získat co možná nejvíce dat o chování zákazníka, jeho zvycích a o něm samotném. Nejčastěji se využívá technologie cookies v prohlížečích. Na rozdíl od offline referall marketingu dokáže získat daleko více informací.

Offline referall marketing využívá například různé zákaznické karty (například Tesco club card) anebo reklamní plakáty s QR kódem.