CPM

Z Seopedia
Verze z 11. 1. 2014, 18:36, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''CPM''' (''cost per mil''), také ''CPT'' (''cost per thousand'') česky ''Cena za tisíc''. Vyjadřuje cenu, kterou zaplatíte za tisíc zobrazení. Často se použí…)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

CPM (cost per mil), také CPT (cost per thousand) česky Cena za tisíc. Vyjadřuje cenu, kterou zaplatíte za tisíc zobrazení. Často se používá k porovnávání různých metod monetizace. Na CPM lze převést jak prodej zobrazení, pevnou cenu, affiliate i pay per click. Pokud prodáváte reklamu na stránkách jednou za čas se určitě vyplatí si přepočítat CPM. Často zjistíte, že některé formy monetizace jsou výnosnější než ty, které používáte.

Výhody

  • jednoduchý výpočet
  • vhodné pro porovnávání odlišných forem monetizace

Nevýhody

  • je nutné mít větší vzorek impresí