CPM
Z Seopedia
Verze z 11. 1. 2014, 18:36, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''CPM''' (''cost per mil''), také ''CPT'' (''cost per thousand'') česky ''Cena za tisíc''. Vyjadřuje cenu, kterou zaplatíte za tisíc zobrazení. Často se použí…)
CPM (cost per mil), také CPT (cost per thousand) česky Cena za tisíc. Vyjadřuje cenu, kterou zaplatíte za tisíc zobrazení. Často se používá k porovnávání různých metod monetizace. Na CPM lze převést jak prodej zobrazení, pevnou cenu, affiliate i pay per click. Pokud prodáváte reklamu na stránkách jednou za čas se určitě vyplatí si přepočítat CPM. Často zjistíte, že některé formy monetizace jsou výnosnější než ty, které používáte.
Výhody
- jednoduchý výpočet
- vhodné pro porovnávání odlišných forem monetizace
Nevýhody
- je nutné mít větší vzorek impresí