Organic search

Z Seopedia
Verze z 11. 7. 2013, 20:18, kterou vytvořil Admin (diskuse | příspěvky) (Založena nová stránka: '''Organic search''' result (česky ''přirozené výsledky vyhledávání'') jsou výsledky ve vyhledávači (v SERP), které nejsou ovlivněné pe…)

(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání

Organic search result (česky přirozené výsledky vyhledávání) jsou výsledky ve vyhledávači (v SERP), které nejsou ovlivněné penězi anebo zásahem administrátora. Mělo by se jednat o nejrelevantnější seznam výsledků postavených čistě na algoritmu vyhledávače.

Návštěvnost z takovýchto výsledků vyhledávače se nazývá organic (česky přirozená či organická) anebo také neplacená. Jedním z hlavních účelů SEO (optimalizace pro vyhledávače) je dosáhnout co možná největšího množství organické návštěvnosti. Tato návštěvnost je v mnoha ohledech považována za velice kvalitní, protože návštěvník na stránky přijde s určitým cílem. Někdy se také můžeme setkat s pojmem cílená návštěvnost.

Protikladem k organickým výsledkům vyhledávaní jsou ty placené.

Vyhledávače rozlišují barevně, anebo alespoň textem organické výsledky od těch placených.